המדריך השלם לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן

כשמדובר בשיווק, אתה בטח כבר יודע שהכח האמיתי טמון בערך שאתה נותן ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

כמה פעמים בחייך כמתווך שמעת את המשפט: "אתה חייב לתת ערך"?

מה הסיפור של כל הערך הזה? והאם זה באמת עובד?

במדריך הבא אני הולך לעשות לך סדר ולתת לך כלים שתוכל ליישם כבר היום!

מהו ערך בשיווק נדל"ן ואיך נעניק אותו?

ערך בשיווק נדל"ן הוא למעשה הידע והניסיון שאותו אתה חולק עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך באמצעות תוכן שעשוי לעניין אותם לפני שהם ניגשים לעסקת נדל"ן  וכל זה ללא עלות מצידם.

אוקי אז.. מה זה שיווק נדל"ן באמצעות תוכן?

שיווק נדל"ן באמצעות תוכן היא אסטרטגיית שיווק בדיגיטל שמתמקדת ביצירה והפצה של תוכן רלוונטי ובעל ערך באמצעות הנכסים הדיגיטליים שלך כדי למשוך קהל יעד מוגדר, במטרה להפוך אותם ללקוחות, או במקרה שלנו ללקוחות שסוגרים איתך על בלעדיות.

הנוסחא היא די פשוטה:

  1. אתה יוצר תוכן רלוונטי ובעל ערך.
  2. אתה מפיץ ומנגיש את התוכן לקהל היעד שלך.
  3. קהל היעד הופך בהדרגה ללקוחות שסוגרים איתך על בלעדיות.
 

אז במקום להפריע ללקוחות הפוטנציאליים שלך ולנסות לסגור איתם על בלעדיות עוד לפני שהם בכלל הכירו אותך, תרצה לתת להם ערך ולבנות מערכת יחסים לטווח ארוך.

איך לפנות ללקוח פוטנציאלי?

אל תגיד ללקוח: "היי אני רועי, אני מומחה נדל"ן, כדאי לך לסגור איתי על בלעדיות"

תגיד לו: "היי, אני רועי, אני מומחה נדל"ן והבנתי שאתה מעוניין למכור את הדירה שלך.. הנה מדריך שיעזור לך להכין את הדירה למכירה, תשתף אותי מה חשבת עליו".

בצורה כזאת במקום לכפות את עצמך על הלקוח ולדבר רק על עצמך, אתה נותן לו ערך אמיתי ועוזר לו להתקדם אל עבר המטרה שלו.

עם שיווק באמצעות תוכן אתה בעצם משדר ללקוח: אני מבין אותך, אני יודע מה אתה צריך, אני נותן לך ערך בחינם ואני כאן מתי שתצטרך אותי.

ועכשיו אתה בטח שואל את עצמך, "מה בכלל יוצא לי מזה?"

לקוח פוטנציאלי שיקבל ממך ערך על בסיס קבוע, יחשיב אותך כמומחה בתחום ויעדיף אותך על פני המתחרים.

כשהוא ירגיש שהוא לא מצליח להתקדם לבד, הוא יגיע אליך בעצמו.

דוגמאות לצורות תוכן שאתה יכול ליצור:

  1. מאמר בבלוג – אם יש לך נכס דיגיטלי משלך, למשל אתר אינטרנט, תוכל לכתוב מאמרים שקשורים בנדל"ן ולפרסם אותם בבלוג שלך. את התנועה לאתר תוכל להביא באמצעות פרסום פוסטים בעמוד הפייסבוק שלך ובקבוצות שונות שבהם נמצא קהל היעד שלך.
 
  1. וידאו – באמצעות סרטוני וידאו תוכל להעביר המון תוכן וידע בזמן יחסית קצר, להציג את עצמך ולהגדיל את האמון של הלקוחות שלך בך. את הסרטונים תוכל להציג בערוץ היוטיוב שלך או להעלות אותם לבלוג באתר שלך.
 
  1. ניוזלטר באימיייל – באמצעות רשימת תפוצה, תוכל לשתף עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך טיפים, מאמרים וסיפורי הצלחה ישירות לתיבת המייל שלהם.
 

את התוכן שלך, הלקוחות הפוטנציאליים שלך יכולים לשתף בקלות עם אחרים מה שיביא לך לידים נוספים ויעזור לך לסגור עוד עסקאות.

אז איך מנגישים את התוכן שיצרת ללקוחות הפוטנציאליים שלך?

יצירת התוכן היא רק חצי מהעבודה. כדי לקבל תוצאות חשוב שתבנה מנגנון הפצה לתכנים שלך.

וכאן נכנס לתמונה הדיגיטל.

את התוכן שיצרת תוכל לקדם באמצעות הבלוג באתר שלך, בדף הפייסבוק העסקי שלך או בקידום ממומן במנועי חיפוש וברשתות החברתיות.

הנה דוגמא לאתר עסקי של מתווך שיוצר תוכן באמצעות וידאו ומעלה אותו לבלוג באתר  העסקי שלו:

דוגמא נוספת למתווך שמושך לידים באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי שלו על ידי שיתוף של רשימת נכסים שלא  מפורסמים בשום מקום:

אז איזה תוכן כדאי לך ליצור?

הנה 6 רעיונות לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן שעובדים בצורה טובה מאוד ותוכל להתחיל ליצור כבר היום:

1. רשימת נכסים להשקעה מתחת למיליון שקל

אם אתה מעוניין למשוך משקיעים שמחפשים לקנות דירה להשקעה, רשימה כזאת מציעה להם ערך אמיתי שהם עשויים למצוא בו עניין. הצעת ערך כזאת תגרום להם להיכנס ולבדוק את הרשימה שלך ובהמשך ליצור איתך קשר ולסגור עסקה.

2. ניתוח שוק הנדל"ן בישראל ( או בעיר מסוימת ) נכון ל2021

תוכן שהוא מאוד פופולרי ויכול למשוך לקוחות מתעניינים משני הצדדים. מצד אחד מוכרים שרוצים להישאר מעודכנים לגבי ערך הנכס שלהם ומהצד השני קונים שזקוקים למבט על באזור שהם מעוניינים לקנות בו. תוכן כזה ימצב אותך כמתוווך שמתמחה באזור ויגרום ללקוחות המתעניינים לצרוך את השרות שלך כשירצו להתקדם.

3. רשימת נכסים מעוקלים מתחת למחיר השוק

תוכן שכזה ימשוך המון תשומת לב מצד קהל המשקיעים. משקיעים רציניים מעוניינים בנכסים כאלה שמייצרים עבורם רווח גדול יותר וירצו להישאר מעודכנים מה שיגרום להם ליצור איתך קשר במיידי ולהתקדם לעבר עסקה.

4. המדריך המלא למכירה מהירה של הנכס שלך ב2021

בעלי נכסים שמעוניינים למכור את הדירה שלהם כמה שיותר מהר הופך אותם בדיוק לסוג הלקוחות שאתה רוצה להתקדם איתם. לקוחות כאלה בדרך לא רוצים להתעסק בכל מה שקשור למכירת הנכס ויעדיפו לעבוד עם מתווכים ולתת להם בלעדיות. אתה רוצה להיות שם לפני כולם.

5. רשימת נכסים מתחת לרדאר

עוד דרך מעולה למשוך לקוחות מתעניינים. בשוק קיימים המון נכסים שלא עולים למכירה ביד 2 וללקוחות אין דרך להגיע אליהם. כאן אתה נכנס לתמונה ואם יש לך גישה לנכסים כאלה תוכל לתת להם ערך שלא יקבלו בשום מקום אחר.

6. איך לבחור מתווך ואיך הוא יכול לעזור לכם?

תוכן קליל שתוכל לפרסם ברשתות החברתיות ולהנגיש את עבודת המתווך ללקוחות שלא חשבו או נרתעו מלעבוד עם אחד. תוכל לדבר על רמת המקצועיות, כישורי המשא ומתן וארגז הכלים שיש למתווך בהתקדמות בעסקאות נדל"ן.

לסיכום

שיווק נדל"ן באמצעות תוכן היא שיטה מעולה שצומחת במהירות ומתבססת על בניית אמון ומערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך לטווח ארוך.

במדריך ציינתי את היתרונות לשיווק נדל"ן באמצעות תוכן, את הדרכים שבהם תוכל להפיץ אותו רעיונות לתוכן שתוכל ליישם באופן מיידי.

חשוב שתבין שתוכן מעולה בונה מערכת יחסים לטווח הארוך, נדרשת ממך סבלנות והתמדה שתייצר עבורך לידים איכותיים שמוכנים לסגירת עסקה.

אם מצאת את המדריך שימושי, שתף אותו עם אחרים שיכולים למצוא בו עניין.

שיהיה בהצלחה,

אשמח לשמוע ממך מהי אסטרטגיית התוכן שאתה הולך ליישם בשיווק שלך.

אהבת את המדריך? שתף עם אחרים: