CTA-Home.png
Natan mordechay

Natan mordechay

עיצוב, פיתוח וניהול נכסים דיגיטליים

מה זה קמפיין לידים בפייסבוק ואיך יוצרים אחד?

קמפיין לידים בפייסבוק, הוא הדרך הפשוטה ביותר לייצר לידים של אנשים שמתעניינים בשירות או במוצר שלכם באמצעות קידום ממומן בפייסבוק.

ומי מאיתנו לא רוצה עוד לידים ועוד לקוחות?

אז איך מתחילים? קודם נבין מה זה בכלל ליד. 

מה זה ליד?

ליד הוא לקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות או במוצר שאנחנו מציעים ופונה אלינו או משאיר פרטים בכדי שנחזור אליו.

אין עסק שלא זקוק היום ללידים בכדי לייצר הכנסות ולהגדיל את המכירות.

למעשה, המושג ליד נפוץ כמעט בכל תחום שאתם יכולים לחשוב עליו החל מעולם הרפואה דרך ענף הרכב ועד לנדל"ן.

מה זה קמפיין לידים בפייסבוק?

קמפיין לידים בפייסבוק או בשמו המקצועי Lead generation מאפשר לך לבנות קמפיין פנימי בתוך פייסבוק ולאסוף לידים בדרך קלה ללא צורך בבניית דפי נחיתה או טפסים מורכבים.

פייסבוק חוסכת למשתמש את ה"מאמץ" שבמילוי הפרטים ועושה את זה במקומו באופן אוטומטי. כל מה שנשאר למשתמש לעשות זה לאשר את הפרטים שנשלחים ישירות אליך.

איך יוצרים קמפיין לידים?

  1. כנסו למנהל המודעות שלכם ולחצו על צור קמפיין:

   2. יפתח חלון שבו תצטרכו לבחור את מטרת הקמפיין, בחרו ביצירת לידים ותנו שם לקמפיין:

   3. כעת תפתח לכם האפשרות לטרגט את קהל היעד שלכם, לקבוע תקציב ולבחור מיקומים.

טיפ חשוב!

מאחר ומילוי הפרטים נעשה באופן אוטומטי, קל מאוד ללקוחות לאשר ולשלוח גם בלי שהם מתעניינים באמת בשירות שלנו.

לכן, אני ממליץ להוסיף שאלת סינון נוספת לטופס שתגרום ללקוחות שלכם להיות יותר מעורבים בתהליך השארת הפרטים ולגלות עניין אמיתי בשירות שלכם.

כך, לא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם בשיחות עם אנשים שבכלל לא מתעניינים בשירות ואפילו לא זוכרים שהשאירו פרטים.

עדיין יש לכם שאלות נוספות? צריכים עזרה בלהקים את הקמפיין הראשון שלכם? צרו איתי קשר ואשמח לעזור!

אהבת את הפוסט? שתף עם חברים:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email